HELSEGEVINST

3 uker har gått og jeg tenkte det var på tide å fortelle om helsegevinsten av å ha begynt å trene igjen.

Første 5 dagene så gikk jeg ned 2 kilo. Så gikk jeg opp igjen 3 kilo når helgen kom. Med andre ord ingen pangstart.
Uke 2 bar litt preg av at det ble litt mye skippertak på slutten av uken. Det ble dårlig med trening i ukedagene, men desto mer fredag, lørdag og søndag. Minus 1 kg.
Uke 3, bråstartet med trening mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Skulle tross alt inn i bunaden på søndag. Og den er streng! Veide meg i dag morges... Pluss 2 kilo... og hei hvor det går....

Så jeg lurer litt på om jeg kanskje må kutte ned på brus, sjokolade, potetgull, doble porsjoner med middag... Det er ikke sikkert jeg trenger alt det for å holde energinivået oppe?

Jeg vil jo unødig ta noen sjanser, så jeg spiser litt sjokolade mens jeg tenker over hvordan vekta skal peke i riktig retning ;)

Anniken

Ingen kommentarer

Mari-Anne

13.05.2014 kl.14:29

Men du er sikkert mye sunnere på innsiden nå : )

Gruer meg til jeg skal ta tak i formen igjen. Har heldigvis et par måneder igjen til jeg må bekymre meg nevneverdig.

Skriv en ny kommentar

hits