HELSEGEVINST

3 uker har gtt og jeg tenkte det var p tide fortelle om helsegevinsten av ha begynt trene igjen.

Frste 5 dagene s gikk jeg ned 2 kilo. S gikk jeg opp igjen 3 kilo nr helgen kom. Med andre ord ingen pangstart.
Uke 2 bar litt preg av at det ble litt mye skippertak p slutten av uken. Det ble drlig med trening i ukedagene, men desto mer fredag, lrdag og sndag. Minus 1 kg.
Uke 3, brstartet med trening mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Skulle tross alt inn i bunaden p sndag. Og den er streng! Veide meg i dag morges... Pluss 2 kilo... og hei hvor det gr....

S jeg lurer litt p om jeg kanskje m kutte ned p brus, sjokolade, potetgull, doble porsjoner med middag... Det er ikke sikkert jeg trenger alt det for holde energinivet oppe?

Jeg vil jo undig ta noen sjanser, s jeg spiser litt sjokolade mens jeg tenker over hvordan vekta skal peke i riktig retning ;)

Anniken

Ingen kommentarer

Mari-Anne

13.05.2014 kl.14:29

Men du er sikkert mye sunnere p innsiden n : )

Gruer meg til jeg skal ta tak i formen igjen. Har heldigvis et par mneder igjen til jeg m bekymre meg nevneverdig.

Skriv en ny kommentar

hits